28 December 2008

Pierre Andre and again and again..

Memperkenalkan ini artis kesayangan.. Pierre Andre.. Sangat meminati lakonan and all filem directing by beliau. Beliau kelihatan matured walhal beliau baru berusia 23tahun.i loike!
Listing filem arahan dan skrip beliau:
Jangan Pandang Belakang
Congkak
9 September
Selamat Pagi Cinta
Jangan Tegur

Jangan Pandang Belakang was freaky damn scary .Aku hanya sempat menonton filem ini 3kali sahaja di panggung wayang.Justeru itu, dapat menaikkan kutipan filem ini sebanyak 7juta. Tabik hormat please. Kali pertama aku nonton di TGV,KLCC, Kedua kali pula di GSC,Berjaya Times Square dan yang ketiga nya di GSC,Seremban2. AKu dapat menyimpulkan bahawa cerita ini adalah cerita aku paling sedap dimakan,digoreng,ditengok. Sahabat mengatakan aku sangat menggilai Pierre dan akibatnya aku terlalu taksub mengatakan cerita ini best dan mempesonakan medula oblongata aku. Aku menafikan kerana bahawasanya cerita ini sangat best dan sangat baru untuk indutri filem Malaysia ini.

Congkak agak boleh tahan, 9 September agak boring, and Selamat Pagi Cinta not bad.
i was like sangat kecewa at the same time sebab i dont know how to communicate with Pierre Andre. Aku hendak selalu menulis ketaksuban aku terhadap lakonannya and skripnya, tapi terbantut dan terkucil.

Pernah aku cube mengadd beliau di Myspace.com.tapi sudah lama beliau tidak meng update ruang beliau itu.
*sigh

Pernah juga aku terpikir untuk bertemu beliau.Ini adalah kerana Uncle aku salah seorang Pengarah di Stesen TV Astro.Terpikir tapi tak mampu mengatakan. Lalu kecewa aku sendiri.
Uncle aku juga akan melangsungkan perkahwinannya dengan seorang pelakon Malaysia ni, aku harap Pierre ada tapi tak mungkin kot.

Pernah mengharap untuk bertemu Pierre di shopping mall.tapi kecewa lagi sendirian. Yang aku gile tahap gaban membe aku yang bertemu dengannya. Owh Syazrin, kenapa engkau.Bukan aku.
Syazrin pertama kali bertemu Pierre ketika pra tayang filem Jgn Pdg Blkg di Universiti, Kedua kali di Amcorp Mall,Petaling Jaya. Plus Syazrin siap parking sebelah kereta Pierre. Ouh Syazrin im goin to kill u dear fren. or else i bunuh diri..haha.. gile geli.. no way man..

Im up to bed now..
gotta go..
**Waiting for jangan tegur movie.



No comments: