13 December 2009

Saya di dalam dilema (Sambil Makan buah delima)

rajin
ouh arini rasa macam sangat rajin nk tulis blog yg hampir nk jadi pekasam ni..
ini adalah kerna semenjak 2 3 4 menjak ni mcm2 benda jadik
mcm2 benda yang jadik and mcm2 benda yang tak jadik.

Ouh ye. sesungguhnya skrg sy di dalam dilema. nak jadik Akauntan atau Pakar Ekonomi.
Gah bukan title tu? tapi sebenarnya taklah seperti yang disangkakan. Kerana kadang2 cempedak pon boleh jadik nangka.
Ceritanya bermula apabila berjaya melamenekan njutkan Ijazah saya ke UITM Shah Alam, tapi problemonya ialah sy dpt Ekonomi dan bukannye Accountancy.
Adakah saya akan terima tawaran tersebut? mungkin ya n mungkin tidak?
bergantung kepada jari saya untuk keyboard laptop ni. haha..

nak jadi Gabenor Negara atau Menteri Kewangan?
ahahah
poyo bukan?



Ouh ye , tadi saya telah menonton "Santau" di Pavilion, cerita boleh tahan la, tp hantu die tak berapa nak takot.

No comments: