28 December 2008

Nugget di Malam hari kerana Nasi Goreng tak jadi

12.52 pm
Sunday
Listening Hitz.fm

Ho..baru suda masak Nugget Tempura sesedap nugget ayam KFC.haha.. kelaparan melanda sebab parents aku tiada di kediaman ini. mereka berdua ke Port Dickson akibat daripada terdapt hal-hal melanda yang tak dpt dielakkan.While im writing this blog im waiting for my brother. Agak risau kerana tidak pulang lagi di malam begini. Beliau ke gig. begitulah budak-budak. Like i was before.

Actually before goreng nugget.aku telah memasak sepinggan nasik goreng yang kelihatan seperti cili di dalam pinggan akibat daripada cili yang terlebih. Lidah aku ni kalo tebal cam batubata leh la tahan.. akibat daripada tidak tahan kepedasan melampau aku telah membungkus nasik goreng dan terus membuang ke dalam tong sampah.

Umi aku pulak meletakkan tong sampah kat luar rumah. Dia kata kami adik beradik amat malas membuang sampah. Jadi lebih senang kerja umi jika meletakkan tong sampah di luar. hahah..
Aku ke luar rumah dengan sebaik-baik perbuatan aku lalu membuang sampah ketika jam hampir pukul 1 pagi. sangat takot keadaan di luar.

Sekarang aku sedang menggunakan wireless jiran sebelah aku. Jadi lebih enak jika aku stop di sini sebelum beliau menutup wireless beliau lalu aku tidak dapat mengirim entri ini. S
ekian

No comments: