07 November 2010

Tibe-tibe teringat..SUPERPOWER

Kak Fynn Jamal saya adalah suke akak smpai mati!
Rindu mau makan kedai akak..!
Kak Fynn Jamal in her previous entry said that,


3 ism paling bangsat 
favoritism.
cronyism.
nepotism.





Part of her line. Pinjam sat naaa kak Fynn...~~

yang dia tak tahu--
guess tu, cabuk je kat luar tanahair kita.
tahap parkson je sebenarnya.
topshop zara MNG semua itu, sampah kat luar.
orang tak membaca je yang jadi obses dengan capitalism bangang ini.


Comment saya..............! saya adalah setuju!

Sebenarnya buat2 setuju, tp lama kelamaan setuju membara.
Cisssssss.
Bertambah lagi x paham bile ada yang sanggup bergadai itu ini and ada kisah kawan yang sangat desperate sehingga sanggup buat "job". phewww... fcuk u biatch...! semata-matian ingin brand yang begitu demmit mahalnya...! Jangan, janganlah kot sampai macam ini. Actually boleh je nak pakai n beli tp ikot la kemampuan.  tapi janganlah sampai lara ok deknonnn. Walaupon x jadi darah daging duit kite tu tapi konsep die sama je, dah lah riak, takbur, mungkar lagi.. nahaiiiii..~~!!!
Complete set hang naa...


Entry ni ditujukan semua kepada semua orang especially saya sendirik!!!
Kepada kawan saya, u know who u are, cepatlah sewa kedai!
pasni kite jual barang
bagi banyak duit
bole jadik shopaholic la siotttttttttttt

Idea: Setelah beberapa kali menuntun Confessions of Shopaholic.
 Abah, saya nak yang ini please.


sapa yang jumpe tolong belikan....~!
please abah, pasni dah tak mintak pape dah...















ok abah, angah patuh!

2 comments:

cik ain said...

hahahahahha !
lawak okey . akak gune cap mydin je . mampu ?? :)

Amira said...

saye pon
tgok abah saya dah marah tuu
takottt!!!!!!