06 November 2011

Selamat Hari Raya Aidil Adha

Salam,
hows Aidil Adha treating you people?
saya? Oh kalau hari raya aidil adha bukan nak kata kurang meriah if compared to hari raya puasa tapi ada la jugak different dia except for the home made nasik beriyani . hihihi.

from left daging blackpepper, ayam masak merah, kerabu, rendang kerang, lemang

*telan air liur

nasi berani dan gagah
alamak sapa nak jawab kan kalau dah ada all those dishes depan mata, kalau jawab guna kertas objektif exam pon tak tentu boleh jawab lagi. all time favourite goes to ayam masak merah. taktahulahkenapahatinisukasangatkepadaayammasakmerah. heheh. selepas main dishes harulah dessert kan? 

nice kan packaging baru Secret Recipe? easy to handle

Happy Birthday to Along and Fred.
Selamat Hari Jadi to Along and Fred, many happy return to u both.  <3 korang.

Hari Raya Haji ni macam banyak jugak kenangan, sebab 2003 punya hari raya haji nenek telah kehilangan suami , umi dan abah kehilangan ayah, oleh itu saya kehilangan atuk. selepas kehilangan atuk, nenek seperti sangat sedih sebab the bond between nenek dgn atuk sangatlah rapat dan kukuh. dan juga memberi tamparan besar kepada saya jugak sebab atuk rajin layan saya. atuk selalu bawak kita pergi sembahyang kat masjid berdua, kadang2 dia bawak saya pergi office dia. oh rindu,, Allah je yang tahu. sekarang condition nenek selepas operation semakin stabil but nenek still depending on trachea tube and ryle tube for peepee, yet nenek still cant talk becoz peti suara kena tebuk. Sabar ye nenek, semua ujian Allah. ni masa nenek, masa kita sape pon tak tahu. oklah UNTIL WE MEET AGAIN

No comments: