25 June 2011

Jiwa saya terhadap Puisi tak akan pernah pudar, tidak akan.

Benar
dari dulu sampai saat ini jiwa aku antara puisi tidak pernah rasa kurang
seinci habuk juga tidak akan pernah


Pemuisi paling aku minat abad ini ialah Fynn Jamal.
dia berbakat
dia ciptaan yang hebat
dia segala
boleh sahaja aku mendengar dia bernyanyi puisi hari-hari.

 salah satu karya Fynn Jamal yang berada pada jiwa aku. terima kasih Kak Fynn. terlekat di jiwa pada 27 Feb 2009
 Buku MERAH nama diberi. penuh segala rasa, bila membaca sentiasa terasa impaknya.
salah satu puisi kegemaran, Gadis Yang Disampahkan.



sekarang aku sedang meminta-minta buku ini.

2 comments:

fynn jamal said...

*peluk*

subhanallah~~jgn buat kakak sayu, sayang...!!

Amira said...

kak fynn!! thanx for visiting my blog. really appreciated it.

*kelipkelipmata*
*speechless*
much love