10 January 2010

Tuntutlah ilmu hingga ke Menara gading..oops Menara SAAS


yup,its true
Faculty aku letaknya di Menara SAAS (Sultan Abdul Aziz Shah)







Dekat menara ni sumenya ade,all in one. ATM semua bank ada, pejabat pos, kafe,..etc.
Tapi utk aku ,cara aku nk smpai ke menara ni memang mencabar. Umi pernah pesan kalo naik menara bontot kene mendada ke belakang,aku just gelakkan, sbb umi dah rasa dulu time dia belajar kt uitm shah alam.
First day aku ke menara ni pon dah siap nak lelah, dia punya kecerunan bukit memang tak boleh diterima akal. Kecondongan dia kalo ukur guna pembaris mmg tak sanggup nak baca wa ckp lu.
Orang kata kalau jatuh tu bukan ditimpa tangga, tapi kalau jatuh bergolek2..ahahahaha..
Seluruh menara ni Fakulti Perakaunan yang punya.So agak besar la. Kelas pon hampir 5 or 6 level. Kira menara ni lecturer pangel tempt orang2 kaya sebbnya terletak paling atas skali.
Kalo dr Federal Highway memang terang dan nyata la kelihatan menara ni. Kalo time malam lampu mengerlip macam hari raya weh, time siang lagi la jangan tengok. ahahaha.. sebab nampak sangat haunted. serius..

Whatever it is,ni la tempat aku nk menimba ilmu maybe about another 30r4 years.
Gudluck Fateen.ngee~~~



P/s: malam ni nak charge otot2,muscle yang berketak2 ni, sok jungle trekking, hopefully tak hujan..woohooo

No comments: